czwartek, 23 października 2014

NOTKA INFORMACYJNA!

 Cześć i czołem kochani!
Dawno mnie tutaj nie było i wiecie już tłumaczyłam się dlaczego.
(czyt. ostatnia jednopartówka " od autorki " ) Chciałabym wam coś ogłosić. Otóż...teraz każdy poleca blogi godne uwagi. Ja chciałabym zrobić to samo. Z tym, że ja chciałabym polecić wam bloga o innej tematyce. Mowa o gatunku fantasy. Jest to blog mojej najlepszej przyjaciółki. Ręczę za nią i mówię, że dziewczyna ma talent! Prowadziła kilka blogów, ale z żadnym niestety nie dotarła do końca. Teraz jednak ma być inaczej. " Mam teraz wszystko przemyślane " , żeby was troszkę zaciekawić podam wam malutki wywiadzik. Zawiera on cztery pytania. Wiem trochę więcej o tym blogu, ale wam nie chcę za dużo zdradzać.
                                        Pochwalę się ( ja jestem Cornelią *-* )
Ewa: O czym będzie opowiadać Twoja historia?
Angie: To historia czterech dziewczyn naznaczonych przez pradawną ciemność, znaną przez długi czas jako bajka czy legenda. Mają w tym swój cel, chodź głównym celem do którego dążą wszyscy wokół jest najwyższa władza, którą otrzyma tylko jedna z nich, jednak nie wiadomo która. Jednak są osoby dla których miara czyjegoś życia jest niczym w drodze do tronu.
Ewa: Jakie przewidujesz przygody?
Angie: Duchy, demony, walka z władzą, intrygi, możliwe, że anioły, ale tego nie jestem jeszcze pewna i wiele innych :)
Ewa: Co sądzisz o swoim pomyśle na bloga?
Angie: Szczerze nie jestem nim specjalnie zachwycona, jak chyba każdym z moich opowiadań, bo uważam że zawsze może być lepiej :) więc tak na prawdę ten blog nie powstałby gdyby nie przyjaciele, którzy mnie do tego namawiali. ( uwzględniam tutaj siebie :p )
Ewa: I najważniejsze! Potwierdzasz publicznie przed wszystkimi moimi czytelnikami ( igrasz z ogniem przypominam ci xD ) czy pragniesz dokończyć tego bloga? ( nie ukrywam wywieram presje )
Angie: Tak ( mówi z nożem przy gardle ) xD lepiej dla mnie bym go skończyła, nie chcę się kiedyś obudzić w bagażniku Opla. xDD

No to by było na tyle mam nadzieję, że zajrzycie a na prawdę warto, ja już ją molestuje o dodawanie rozdziałów. A wierzcie mi robię wszystko co w mojej mocy :). A teraz najważniejsza rzecz w tym poście: Klikacie tutaj. No to teraz nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam miłego czytania prologu i rozdziału pierwszego ! :)

1 komentarz:

LAYOUT BY OKEYLA